Thursday, April 13, 2017

Santai Honda Day 2.0

SANTAI HONDA DAY 2.0 PANTAI REMIS SELANGOR.



Santai Honda Day kali pertama telah diadakan pada 2016 dan diadakan di perkarangan Kompleks Sukan Kuala Selangor dengan kehadiran kira2 300 peserta/pengunjung sahaja. Acara yg dianjurkan oleh DACS Motorsport Club dengan kerjasama Pegerakan Belia tempatan Kuala Selangor ini mendapat sokongan daripada Pusat Khidmat Masyarakat Dun Jeram, Boon Siew Honda Kl dan juga sokongan dari pelbagai kumpulan/persatuan pemilik motosikal Honda dari seluruh Semenanjung. Acara ini berjaya mengumpulkan semua generasi dan model Honda sejak dari awal tahun 60an.



Santai Honda Day Pada tahun 2017 yang berlangsung pada 9 April adalah penganjuran untuk kali kedua dan diadakan di Pantai Remis, Jeram Selangor. Pada acara  tahun ini Kehadiran dianggarkan melebihi 1500 orang pemilik dan pengunjung.
Adalah diharapkan penyertaan dan kehadiran peserta dan pengunjung Santai Honda Day anjuran DACS Motorsport Club akan bertambah pada penganjuran tahun hadapan dan tahun tahun seterusnya.



TAhniah DACS Motorsport Club Kerana telah berjaya menganjurkan satu perhimpunan yang besar dan bersejarah untuk pemilik motosikal Honda!

#Fb Honda Rs Center (Semangat Impian)
#SatuHati
#CariKawan

No comments:

Perjalanan

"Iron Butt Ride 1600 Kilometer" Asri Mohd AsriMalaysia

Ride solo "Ride Iron Butt 1600 Kilometer" *1609 Kilometer *20 jam 40 minit * Modenas RS200 Kuala Lumpur - Dang Bay Johor...